

ייעוץ רכש ולוגיסטיקה
ייעוץ לבניית תהליכים מדוייקים של רכש ולוגיסטיקה שמייצר תוצאה איכותית וצומחת לעסק שלך
אתם יכולים למכור את המוצרים הכי ייחודיים וחדשניים בשוק, בין אם אתם פועלים בעולמות המזון או הלא-מזון (Food & Non-food), אבל גם המוצר הכי טוב בעולם לא יניב רווח אם ניהול הרכש ותפעול הלוגיסטיקה בעסק שלך לא מתבצע ע"י יועץ מקצועי ובצורה מתוכננת ומדויקת.
ולמה?
כי הרווח של המוצר לא נקבע במחיר המכירה שלו, אלא במחיר הקנייה שלו.
כשהרכש מתנהל "על הדרך" כאילו הוא פחות חשוב מהמכירה עצמה, והלוגיסטיקה מתנהלת בחוסר יעילות - אז במקרה ה"טוב" הרווח שלכם יישחק ויקטן, ובהמון מקרים פשוט לא יהיה רווח.
לאסטריקה ורן יש את המומחיות להפוך את הרכש והתפעול בעסקים ממרכזי עלות - למנועי רווח.
אנחנו יודעים לבנות תהליכים ומנגנונים מדוייקים של רכש ולוגיסטיקה שמייצרים תוצאות ברורות ומדידות עם רווחיות יציבה, מדוייקת וצומחת לעסק שלך.

אז אחרי כל ההסברים...
מה אנחנו עושים בשטח בתחום הרכש והלוגיסטיקה לעסקים?

הנה רשימת שירותים שאסטריקה ורן מספקים בכל הנוגע לייעוץ בתחום הלוגיסטיקה והרכש:
רכש אסטרטגי
רכש אסטרטגי לעסקים מתמקד בתכנון ארוך טווח, זיהוי הזדמנויות לחיסכון משמעותי, שיפור האיכות והחדשנות, וניהול יעיל של קטגוריות רכש וספקים ליצירת ערך מקסימלי לעסק שלך - ואנחנו כאן כדי לבנות איתך תכנית עבודה מסודרת וברורה שמנחה את התהליך ומבססת את ההחלטות לטווח ארוך.

ניהול קטגוריות רכש
זיהוי ומיון קטגוריות רכש מרכזיות, בדגש על מוצרי פארטו, באמצעות בנייה וניתוח עץ מוצר, כלי מרכזי להבנת רכיבי המוצר והצרכים בארגון. התהליך מאפשר לחשוף הזדמנויות לחיסכון משמעותי, לשפר את איכות הרכש ולבנות אסטרטגיית רכש ממוקדת ויעילה. כמובן, גם לקחת בחשבון את כל הגורמים מעבר למחיר המוצר עצמו, כמו עלויות עבודה, אחסון ולוגיסטיקה אשר משפיעות על התוצאה הסופית והרווחיות. לדוגמא מתחום המזון, אסטריקה ורן מצטיינים בשיפור עלויות חומרי הגלם (Food cost) ועלות עבודה (Labor cost) - 2 מרכיבים מרכיבים קריטיים שמשפיעים על הרווחיות.
ניתוח שוק רכש
מעקב וניתוח שוטף ומתמיד של מגמות שוק, קטגוריות רכש, איתור וסינון ספקים פוטנציאליים לפי ביצועים על מנת לייצר יתרון תחרותי בתוך קטגוריות הספקים ולשיפור ניהול הרכש.
ניהול ספקים אסטרטגי
ניהול אסטרטגי ופיתוח יחסים ארוכי טווח עם ספקים מרכזיים ופוטנציאליים, כולל משא ומתן מקצועי והערכת ביצועי ספקים לשיפור איכות, הורדת עלויות והבטחת אספקה יציבה. כחלק מהתהליך, אנחנו משתמשים בקשרים האישיים והמקצועיים שלנו עם ספקים מובילים כדי להבטיח תנאים אופטימליים, אמינות וזמינות לעסק שלך.
ניהול חוזים
ניהול מקצועי של חוזי הרכש - ניסוח, עדכון ובקרה שוטפת של תנאי החוזה לשמירה על זכויות וצמצום סיכונים.
רכש אלקטרוני
רכש אלקטרוני כולל יישום והטמעת מערכות דיגיטליות לניהול הזמנות, בקרה על מלאי ותיאום עם ספקים, וזאת במטרה לייעל ולדייק תהליכים ולהפחית טעויות.
רכש מחו״ל
ניהול רכישות בינלאומיות מחו״ל ואיתור ספקים חדשים עם דגש על בחירת שותפים אמינים ותנאי קנייה אופטימליים.
חדשנות ורכש ירוק
עבודה עם ספקים שמציעים רכש ירוק - פתרונות חדשניים או קיימות סביבתית, דבר שיכול להיות גם ערך מוסף לשיווק ולמיתוג של העסק.
הדרכה והכשרת צוותי רכש
הדרכות והכשרות מקצועיות של צוותי הרכש - עובדים ומנהלים - לשיפור המיומנויות ואופטימיזציית התהליכים במטרה להגביר את יעילות העבודה בשטח.
רכש טקטי
רכש טקטי מתמקד בביצוע השוטף של החלטות וההסכמים שהוגדרו בתכנון האסטרטגי. הוא כולל את ביצוע ההזמנות, ניהול המלאי, מעקב אחרי מחירים, טיפול בספקים וקבלת המוצרים והשירותים במחיר ובזמן שסוכמו. אנחנו כאן כדי ליצור איתך תוכנית עבודה ממוקדת שתוביל לתוצאות מיידיות וברורות בחברה.

ביצוע הזמנות
חלק מאוד חשוב בכל חברה הוא ביצוע הזמנות - כשעושים הזמנה מדויקת ומסודרת בתוך מערכת דיגיטלית, בזמן הנכון, עם מידע עדכני ומלא, מבטיחים לעסק אספקה חלקה אשר מונעת תקלות ומקטינה פערים במלאי. גם בזה אנו מטפלים.
ניהול מלאי
שמירה על ניהול מלאי מסודר אשר מתאים לצרכי העסק עם מעקב ותכנון שמאזנים בין עלויות אחסון לזמינות המוצרים שהעסק דורש, כולל ניהול החזרות ותיאום תיקונים מול הספקים לשמירה על איכות ומלאי תקין.
מעקב ומחיר
בדיקה שוטפת ושיטתית של מחירים ואיכויות מול ספקים עם תגובה מהירה לשינויים ולמגמות השוק על מנת לשמור על יתרון תחרותי אמיתי.
טיפול בספקים
טיפול בספקים כולל ניהול פגישות עבודה קבועות, תקשורת שוטפת לטיפול בתקלות ובעיות בזמן אמת. בנוסף, ביצוע מעקב ושיפור המחירים ובניית מערכות יחסים מקצועיות המאפשרות שיתוף פעולה ארוך טווח.
קבלת מוצרים
קבלת מוצרים הכוללת בדיקה שוטפת של כמויות ואיכות ווידוא שההזמנה התקבלה במלואה ובזמן ובהתאם למה שסוכם.
טיפול בתקלות ואי התאמות
זיהוי וטיפול מהיר בתקלות ובאי התאמות בהזמנות או במשלוחים כדי להבטיח המשך פעילות שוטפת ללא הפרעות.
בדיקת חשבוניות ותאימות לתשלום
בקרה שיטתית ושוטפת על חשבוניות מול ההזמנות וההסכמים על מנת לוודא שהתשלומים מתבצעים נכון וללא טעויות.
דיווח ומעקב שוטף
ניהול דיווחים שוטף ומעקב אחרי ביצועים, עלויות וזמני אספקה כדי לזהות חריגות ולפעול לתיקונן בזמן.
תיאום בין מחלקות
אחד המרכיבים החשובים בכל ארגון - תיאום בין מחלקות החברה. אסטריקה ורן כאן כדי להגביר את שיתוף הפעולה והתיאום השוטף בין מחלקות הלוגיסטיקה, כספים, רכש ומחלקות נוספות על מנת לוודא שזרימת המידע חלקה ואחידה, ושכל אדם בארגון מקבל את המידע הרלוונטי והעדכני בזמן.
לוגיסטיקה
לוגיסטיקה ושרשרת האספקה מתמקדות בתכנון וניהול של זרימת סחורות, מידע ומשאבים - מהמקור ועד ללקוח הסופי - במטרה להבטיח אספקה מדויקת בזמן ובעלויות אופטימליות. אנחנו משלבים ידע מעשי וניסיון רב כדי לספק פתרונות לוגיסטיים לעסקים שכוללים גם ניהול מלאי חכם, שיפור תהליכים והטמעת טכנולוגיות מתקדמות.

תכנון וניתוב שרשרת האספקה
ניהול כולל של תכנון וניתוב שרשרת האספקה - זרימת הסחורות, המידע והמשאבים - להבטחת אספקה מדויקת בזמן ובעלויות תחרותיות.
ניהול מחסנים ומלאים
שמירה על מלאי מסודר, מעקב מדויק ואופטימיזציה של כמויות בהתאם לצרכים ועלויות, תוך שימוש במערכות לניהול מלאי (WMS, SAP, PRIORITY), כולל הטמעת ניהול עיתודי מלאי תקופתיים לאימות הנתונים, לשמירה על דיוק ושקיפות מלאה במלאי.
הובלה ושינוע
ארגון ופיקוח על הובלת סחורות ושינוע אמין ומדויק עם דגש על עמידה בלוחות זמנים ועלויות תחרותיות.
בקרה ושיפור ביצועים
בקרה ושיפור ביצועים לעסק כולל מעקב שוטף אחר איכות, עלויות, סיכונים וביצועים. בנוסף, התהליך כולל זיהוי מוקדם של בעיות ונקודות תורפה, יישום תהליכים ו-Best Practices לשיפור מתמיד ומניעת תקלות עתידיות.
אוטומציה דיגיטלית ויישום טכנולוגיות
הבנה עמוקה במערכות ERP מתקדמות כמו WMS, SAP ו-Priority. הידע שלנו מאפשר לאפיין וליישם פתרונות דיגיטליים שמשפרים את ייעול התהליכים וחוסכים זמן ועלויות, וכך מחברים בין הלוגיסטיקה לרכש בצורה חלקה וללא תקלות.
הדרכה וליווי מקצועי
העברת הדרכות מקצועיות לעובדים ולמנהלים בתחום הלוגיסטיקה להבטחת הטמעה מוצלחת של תהליכים וטכנולוגיות והעלאת רמת המקצועיות בארגון.


















